میهن طرح: خرید آنلاین طرح ها و محصولات گرافیکی

خرید و فروش طرح های لایه باز و محصولات گرافیکی در مارکت میهن طرح.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

طرح لایه باز چیست؟

چندی پیش مطلبی درباره طرح لایه باز در ویکی پدیا فارسی اضافه کردیم که در اینجا نیز منتشر خواهیم کرد:


فایل های لایه باز گرافیکی عموماً به فایل هایی گفته میشوند که کاربر به تمام محتوا و المنت های گرافیکی جهت ویرایش و ذخیره دلخواه طرح دسترسی آزاد دارد. در فایل لایه باز گرافیکی شما میتوانید متن ها، تصاویر، افکت ها و تمامی اجزای تشکیل دهنده یک فایل گرافیکی را ویرایش ، ذخیره و یا حتی قسمتی از آن ها خروجی بگیرید.

فایل لایه باز PSD چیست؟ فرمت اختصاصی نرم‌افزار فتوشاپ است که به طرح لایه بازشناخته میشود. به لطف این فرمت طراحان میتوانند کارهای خود را همان گونه که در فتوشاپ وارد کرده اند با این فرمت ( پی اس دی ) ذخیره کرده و بدون هیچ کم کاستی در اختیار دیگران قرار دهند تا آنان نیز از عناصر گرافیکی در دسترس آن، در کارهای خود از قبیل ساخت پوستر ، قالب و پوسته وب سایت و… بهره برند. در فایل های PSDD تصاویر با کیفیت بیت مپ ذخیره میشوند. همچنین فایل های لایه باز PSD به حداکثر عرض یا ارتفاع ۳۰۰۰۰ پیکسل محدود میشوند. و حداکثر حجم فایل ها ۲ گیگابایت می باشد.


این مطلب برگرفته از ویکی پیدا فارسی و با تکمیل و تهیه تیم گرافیک میهن طرح تهیه شده است


طرح لایه باز

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۷ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
وحید کوثری

بنر شهادت امام علی (ع) و ائمه اطهار

با سلام.


ضمن عرض تسلیت برای نزدیک شدن به شب های قدر و شهادت جانسوز مولای متقیان امام علی (ع) به تمام شیعیان برای بررسی و دانلود انواع طرح های بنر های شهادت امام علی (ع) و ائمه اطهار به صورت رایگان میتوانید به مخزن بزرگ مذهبی میهن طرح مراجعه کنید.


خرید و دانلود بنر شهادت ائمه

بنر شهادت امام علی (ع)

۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید کوثری

خرید و فروش انواع طرح های گرافیکی لایه باز در مارکت میهن طرح

میهن طرح بزرگترین فروشگاه محصولات گرافیکی در ایران تنها یک فروشگاه بزرگ محصولات گرافیکی نیست. شرکت میهن طرح از بهترین طراحان دعوت مینماید تا با عضویت در سایت و ارتقاء رایگان حساب کاربری خود با اطمینان طرح های خود را به فروش برسانند تا ضمن کسب درآمد مطرح شوند!

مارکت گرافیک میهن طرح بزرگترین مارکت گرافیک ایران فروشنده بهترین و برترین طرح های گرافیکی لایه باز.

فروشگاه گرافیک میهن طرح

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید کوثری

بروز رسانی نسخه جدید مارکت میهن طرح

نسخه جدید فروشگاه اینترنتی گرافیک پن که یکی از مجموعه سایتهای فروشگاهی شرکت میهن طرح آماده ارائه خدمات به کاربران می باشد در این فروشگاه کلیه فایل های گرافیکی که توسط کاربران چه از مبتدی تا حرفه ای طراحی می شوند در اختیار خریدار قرار می گیرد تا بتوانند از طرح های آماده استفاده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

در فروشگاه گرافیک پن فقط طرح های تولیدی در بخش گرافیک مانند بنرهای مناسبتی، پوستر، کاتالوگ ، بروشور، کارت ویزیت ، تراکت ، ست اداری و هر آنچه که نیاز خریداران هست وجود دارد. مانند کلیه موسسات چاپ و تبلیغات ، کانون های تبلیغاتی ، طراحان گرافیک ، چاپخانه داران  و کلیه کسانی در صنف طراحی و چاپ خدمات ارائه می دهند می توانند از این سایت استفاده کنند .

از شما طراح محترم دعوت بعمل می آید که طرح های تولیدی خود را در سایت گرافیک پن قرار دهید تا بتوانید در صورت فروش طرح خود کسب درآمد کنید.

آنلاین انتخاب کنید ، آنلاین خرید و فروش کنید ، آنلاین دانلود کنید

ثبت نام در میهن طرح

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید کوثری